7.10.2013

Traconii... vähä myöhässsss

 
 
Gomenasaaaaii postailu on vähä jääny >////<
 
Mut on vähä blogimasista (ja tullu kans katottuu liikaa animee mutku Shingeki no Kyojiiiin =w=") kun kaikilla muilla on niin hienot blogit ja mulla niin nolot ja sit mulla on suurempi tarve sille järkkärille kuin koskaan ò3ó ja siis huomhuom saa kans käydä liittymässä sinne mun lifestyle blogiin (zombinsielu.blogspot.com) jos yhtään kiinnostaa /(^3^)\
Sit kun saan sen järkkärin niin alan tonne toisen blogin puolelle kuvaamaan ihan oikeita ihmisiä! =^w^=
 
Tracon oli ja meni (melkee kuukaus sit....) jaja olin vähä pettyny kun kukaan ei ilmesesti tunnistanu mua mut johtuu varmaan siitä kun en ollutkaan siinä mekossa hups o///o
 
 
 
 
Tämmönen kaverus lähti mun matkaan ♥♥
 
 
 
 
  Puhallinorkesterin animekonsertti oli jotai tosi übersiistiä! o3o



'

Luin muute noi Doubtit illalla hotellissa ja näinkin sit painajaista! :D Mut on hyvä manga juu noin lyhkäseks :3
 
 
 
Tää jäikin nyt vähän lyhyemmänpuoleseksi mut saatte kyllä sitten taas uutta postausta toivottavasti alle kuukauden sisällä! Ahhaha olipa hyvä vitsi iha kuolen nauruun eiku mitäh joo nyt meen taas tuijottelee animee byeeee ~
 
Eiku ensin sanon vielä terkkuja Merille, jos nyt yleensäkkään luet tätä! :3 Nonii nyt meen ~
 
 
• Bansku •
 
 

5 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. eiku muutevaa bansku teki tälläse postauksen

      Poista
  2. hahaha DOOUUBBTTT ihana sarja
    sille on muute tehty sellanen ''jatko'' Judge :D tosin sitä ei kai suomessa olla julkasemassa (no en ole ettiny tietoo mut) joka ei tosin oo ehkä niin hyvä, nyh u___u'

    muuten miul on tosi tyhmä kysymys. piirräkkönä ite nuo ihme hymöt nuihin kuviin (kuten tuo ''puhekupla'' tuolla :D vai onks ne jostain. (ku törmänny muutamissa muissaki blogeissa sama tapasii ja oon out side en tajua))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu oon kuullut siitä, ois tosiaan kiva jos tulis Suomeen asti /(^3^)\
      Noi "hymiöt" löytyy PhotoScape -kuvanmuokkausohjelmasta :3

      Poista
  3. Kivoja kuvia, vaikka näitä oli vähän :) Pitäiskö munkin alkaa lukeen tota mangaa? :D Mutta eipä mulla muuta, postailehan~

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! nwn Muistathan asiallisen kielenkäytön!