9.4.2013

PICFIC ~ THE EYE GAME ♫ ♪

 Mulla ei ole mitään sanottavaa.
Sovitaan niin, etten puhu mitään näissä picfic-postauksissa. Niin on parempi.
En sekoita ajatuksianne ☺



~ ~ ~ ~ ~ ~



Ryoichi: *virnistys* Temari on saapunut Osakaan.


 Ryoichi: Ja vielä odotettua nopeammin. Orika on Embreossa. Hienoa. Minun ei tarvitse odotella.


Ryoichi: Orika ei osaa varautua. Temari osaisi, muttei voi nyt tälle yhtään mitään. Oli virhe Temarilta muuttaa Orika juuri nyt. 


Ryoichi: 恒久的に付着、目に行く *mumisee loitsua japaniksi*


Orika: Embreossa on tänään ihmeen rauhallista. Voisin jopa istuakkin alas. En ehkä kuitenkaan. Sauvani on Temarin repussa. 


*maa alkaa täristä*


Orika: Mitä tämä on...?! Temari, kuuletko minua!!?



Orika: Eih... Miksi en saa yhteyttä..?

Orika: ...! Ryoichi on tämän takana. Tunnen hänen energiansa!


Orika: Temari!? Muuta minut äkkiä takaisin!





Temari: Khh...


Temari: Mitä tämä on? Orika! Miksei Kao tottele?!





Temari: ...?!?!!


Ikuto: Hmh? Miksi hidastit? ono


Temari: Eh....


Temari: Olen tulossa.


Temari: Ryo, tätä saat katua.....


Ryoichi: Valmista.


Orika: Temari, oletko kunnossa?!


Temari: Olen. Ryo taisi arvata, etten antaisi koodia Daichin käskyistä huolimatta maksutta. Ihan ovela veto. Enkä edes osannut varautua näin nopeaan toimintaa Ryolta. Kyllä minä vielä maksuni saan.


Temari: Silmäpeli on alkanut.


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Kommentteja?

9 kommenttia:

  1. Tähän on pakko tulla jatkoo alko käymää jännäks!!

    VastaaPoista
  2. Ootan innolla jatkoa (: jännää(:
    kuvaamun.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. o v o hieno, upea, mahtava > u > RYO ON NIIN KOMIA ÄÄH *itkee toisen nuken komeutta*
    nää siu tarinasi ovat nii hienoja jaja kaikki asennot ja kuvakulmat on täyvellisesti suuniteltu > v <

    VastaaPoista
  4. Jännä :3
    Ootan innolla jatkoa!

    VastaaPoista
  5. Hyvä herranen aika tää oli jännittävä o w o
    Silmäpeli? Mmm tää tarina alkaa käydä koko ajan kiinostavammaksi :--3 Orika on niiiiin söpö <3<3 Siitä taitaa kehittyä mun suosikkini.
    + Nää kuvakulmat olivat hienoja, sekä käsikirjoitus oli minun makuuni erinomainen (y) Odotan innolla jatkoa ! ^3^

    VastaaPoista
  6. oooohhh jännittäväää!!! jatkoaa!!!

    VastaaPoista
  7. Tottatotisesti jännää ;3 Jatka pian ♥.♥

    VastaaPoista
  8. Silmäpeli... Hmm... En jaksa odottaa jatkoa. ;___; ♥

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! nwn Muistathan asiallisen kielenkäytön!